Toolbar

Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Нацкомфінпослуг протягом листопада 2014 року

Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Нацкомфінпослуг протягом листопада 2014 року

Упродовж листопада 2014 року до Нацкомфінпослуг надійшло 626 індивідуальних та колективних звернень громадян з усіх регіонів України.

Із загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло 529 звернень, від Адміністрації Президента України – 17, від Секретаріату Кабінету Міністрів України – 13, від Верховної Ради України – 1. Направлено на розгляд до Нацкомфінпослуг через інші органи, установи, організації – 66 звернень.

У листах громадяни зверталися до Нацкомфінпослуг передусім із заявами чи клопотаннями, що становить 43,8 % від усіх звернень. Частка скарг склала 56,2 %.

У зверненнях до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, громадяни, порушують передусім такі питання:

• додержання законодавства у сфері надання страхових послуг – 71,4 % (447 звернень) від загальної кількості звернень. Більшість звернень від споживачів зазначеного виду послуг надійшло з питань: порушення строків виплати або зменшення суми страхового відшкодування, відмови у виплаті пені за несвоєчасне страхове відшкодування страховими компаніями, безпідставної відмови страхової компанії у виплаті страхового відшкодування, визначення розміру відшкодування витрат, пов’язаних із пошкодженням транспортного засобу, не у відповідності до порядку, встановленого законодавством;

• щодо повернення коштів, вкладених у недержавні пенсійні фонди (60 звернень, або 9,6 %);

• 9,6 % (60 звернень) із загальної кількості становлять звернення з питань надання кредитних послуг. У зверненнях споживачами порушувались питання щодо повернення депозитних вкладів кредитними спілками, більшість з яких на сьогодні не знаходиться в Державному реєстрі фінансових установ та має невиконані зобов’язання перед вкладниками,довіри до діяльності певної кредитної спілки, а також щодо включення інформації до реєстру вкладників проблемних кредитних спілок;

• щодо врегулювання відносин з фінансовими компаніями та іншими фінансовими установами (31 звернення, або 5 %) більшість споживачів скаржилася на порушення або невиконання договірних зобов’язань фінансовими установами.

Серед звернень, отриманих Нацкомфінпослуг протягом
листопада 2014 року, 20 отримано від пільгових соціально незахищених категорій громадян. З них до Нацкомфінпослуг надійшло 17 звернень від інвалідів І-ІІІ груп загального захворювання, від ветеранів праці – 2, від  учасників бойових дій – 1.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Києва та Київської області (228 звернень, або 36,4 %  загальної кількості), Одеської області   (117 звернень, або 18,7 %), Харківської області (50 звернень, або 8 %), Дніпропетровської області (35 звернень, або 5,6 %), Львівської області        (32 звернення, або 5,1 %), Черкаської області (20 звернень, або 3,2 %), Херсонської області (17 звернень, або 2,7 %), Запорізької області                 (15 звернень, або 2,4 %), Хмельницької області (13 звернень, або 2,1 %), Миколаївської області ( 12 звернень, або 1,9 %) та Донецької області           (11 звернень, або 1,7 %).

Найменше звернень надійшло  з АР Крим, Вінницької, Волинської, Житомирської, Закарпатської, Івано-Франківської, Кіровоградської, Луганської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської,  Чернівецької  та Чернігівської областей областей.

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 № 898 “Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування, що надходять на урядову телефонну “гарячу лінію”, розглянуто 35 звернень, які надійшли до “Урядового контактного центру” з питань, що належать до компетенції Нацкомфінпослуг.

За результатами вжитих заходів до фінансових установ, заявникам виплачується страхове відшкодування, що є об’єктивним індикатором ефективності наглядових дій з боку  Нацкомфінпослуг.

Здійснюється прийом громадян Головою Нацкомфінпослуг та членами Комісії відповідно до затвердженого графіка особистого прийому громадян.

 

 

Джерело: http://nfp.gov.ua/news/856.html

Контакты

Режим работы: с 09:00- 20:00

  • Телефон
    +380 44 2211110
    +380 44 2211120
    +380 44 2211130
  • E-mail
    cs@bmg.ua
  • Адресс
    04071 Украина, г.Киев, ул.Спасская, 5
Обратный звонок

Немного о нас

BMG Ukraine – Торговая марка, которая объединяет специалистов в сферах аудита, права, консалтинга, маркетинга с целью комплексного обслуживания предприятий на территории Украины...Подробней

КАРТА САЙТА

Мы в соцсетях

 

 

ВИЗИТНАЯ КАРТОЧКА

БМГ Украина | Создание сопровождение бизнеса в Украине

Подписаться на новости

Имя
Телефон